torstai 5. tammikuuta 2017

Fiiliksiä työharjoittelupaikan etsinnästä

Työharjoittelupaikasta ei oo edelleenkään kuulunu mitään kovasta yrityksestä huolimatta.

Mua kummastuttaa minkä vuoksi edes vammaisjärjestöt ei kiinnostu ottamaan  ilmaista työharjoittelijaa. Olen kavereiden kanssa pohtinut onko yksi syistä mahdollisesti ennakkoluulot vammaisen työntekijän palkkaamiseen. Lisäksi olen kokenut ajattelutapaa, jonka mukaan pitää tyytyä eläkkeellä olemiseen eikä sais edes haaveilla töihin pääsystä.

Mä haluan omalla työllistymisaikeilla kannustaa toisia vammaisia työllistymään eläkkeellä olemisen sijaan.
Mielestäni sitä ei pidä ajatella minään sankaruutena kun vammainen ihminen saa töitä. Tahdon levittää positiivista ja hyviä fiiliksiä vammasten keskuuteen. Oon kyllästynyt ''ruikuttamiseen'' omasta aktiivisuudesta on hyötyä työllistymishaavaiden toteuttamisessa. 

Alla olevan kuvan innoittamana kirjoitin tämän pätkän ja jatkan Hercule poirot tyyppisesti työmysteerin ratkaisemista.


1 kommentti:

  1. Voi että oli hyvin kirjoitettu :) Ja se on ilkeää jos kokee että jopa vammaisjärjestöjen taholta saa kokea ennakkoluuloja työllistymishaaveilleen :( KANNATTAA JATKAA "TAISTELUA" :D ISO TSEMPPIPEUKKU!!!

    VastaaPoista